Menu fr

Werken bij Actief

Welkom bij Actief!

Werken bij Actief? Dat betekent werken met zo'n 500 collega's die er elke dag voluit voor gaan. Als één team, waar je op kunt bouwen. Wij hechten veel belang aan een leuke bedrijfscultuur waarin iedereen zich goed voelt. We willen graag dat je met trots en plezier komt werken.

Deze content is alleen beschikbaar nadat je cookies hebt geaccepteerd.

Onze kern

  • Wij zijn graag dichtbij, om te weten wat er lokaal echt leeftDaarom zijn onze Actief-kantoren verspreid over heel België.
  • Onze mensen krijgen veel autonomie om hun eigen kantoor zo succesvol mogelijk te runnen. 
  • Met die ondernemersdrive streven onze HR Consultants en Branch Managers ernaar om de persoon achter het cv te leren kennen, en de cultuur in het bedrijf van de klant.
  • Zo slagen we erin om iedereen persoonlijk te helpen, en de juiste vrouw of man te matchen met het juiste bedrijf. 
  • Meer weten? Lees gerust onze missie en visie of waarom we het belangrijk vinden om duurzaam te ondernemen.

Actief Onboarding

Bij ons telt elke collega. Iedereen krijgt de kans om zijn of haar talenten optimaal in te zetten. We investeren ook graag in de verdere ontwikkeling van die talenten. Daarom vernieuwden we in september 2022 ons volledige interne opleidingstraject, Actief Onboarding.

  • Je krijgt maar liefst 4 weken intensieve opleiding tijdens je eerste zes maanden bij Actief.
  • Bij ons leer je alles wat bij de job hoort. En dan bedoelen we werkelijk alles, van a tot z. Denk aan rekruteren, contracten maken, verlonen, maar ook aan complexe sociale wetgeving. 
  • In 2020 vernieuwden we onze systemen en investeerden we in digitalisering. Je leert dus ook optimaal werken met deze digitale tools. Zowel in back-office (denk aan contracten maken en verlonen) als front-office (denk aan kandidaten zoeken en matchen).

Good to know

We willen graag dat je met trots en plezier komt werken. Daarom mag je je verwachten aan:

  • Betrokkenheid & collegialiteit; een fijne attentie bij alle speciale gebeurtenissen in je leven en loopbaan. 
  • Leuke events waar we samen onze successen vieren, zoals een jaarlijks Actief-weekend.
  • Flexibele thuiswerkmogelijkheden.
  • Professionele ondersteuning van 40 Actievelingen op onze hoofdzetel.
  • Sterke interne en externe trainingen.
  • 20 verlofdagen, 10 feestdagen, en 15 inhaalrustdagen die je naar keuze (en zelfs per uur) kunt opnemen. 
  • De allerbeste verzekeringen voor jou en je gezin.
  • Maaltijdcheques (€7 per gewerkte dag) en ecocheques (€250 per jaar).
  • Representatiekosten en telewerkvergoeding, ook weer elke maand een vast bedrag. 
  • Een startsalaris volgens ervaring en een jaarlijkse salarisevaluatie. Mooi werk leveren wordt beloond.
  • Een maandelijkse bonus volgens de resultaten van je kantoor.
  • Flexibel werken tussen 08u00 en 18u00.
  • Ons “Flex Income Plan”, daarin kies je deels zelf de invulling van je verloningspakket. Je kiest voor extra voordelen (mobiliteit, verzekeringen, thuiswerktools) op basis van je persoonlijke situatie en zo optimaliseer je je loonpakket.

Ook zin om bij ons te werken?

Bekijk onze vacatures en solliciteer online. Wij beloven snel feedback! 

Interne vacatures