E-signing

Vanaf midden december 2016 zullen je Actief-uitzendcontracten elektronisch verstuurd en ondertekend worden. Het online ondertekenen van je contracten noemen we E-signing.

E-signing maakt het voor jou gemakkelijker om je contracten te ondertekenen. Er zijn twee manieren om je contracten te ondertekenen: 

  • met je eID kaart of
  • met een zelfgekozen paswoord

 

Stap 1: 

  • Bevestig je e-mailadres: zorg ervoor dat je Actief-kantoor je juiste e-mailadres heeft.
    Dit is het e-mailadres waarop je je contracten elektronisch wenst te ontvangen. 
  • Je ontvangt een e-mail van Actief met daarin twee links: één naar je adminbox en één naar je te ondertekenen contract.
  • Activeer eerst je adminbox via de link die je per mail ontvangt en volg de instructies. 

Stap 2:

Eerste keer online tekenen: via eID of zelfgekozen paswoord?

  • Je hebt zojuist je adminbox geactiveerd. 
  • Klik op het tabblad taken
  • Klik op het ondertekenen bij te ondertekenen contract
  • Je wordt doorverwezen naar de website van InterimSign
  • Kies hoe je je contract wilt tekenen:
    - via je eID (ga naar stap 3a) of
    - via een zelfgekozen paswoord (ga naar stap 3b)

Stap 3 a:

Tekenen via je eID + kaartlezer

  • Kies de optie ondertekenen met eID
  • Hou je eID en kaartlezer bij de hand en volg de instructies.
    Denk er aan dat je je eID pincode hiervoor nodig hebt. 

Stap 3 b:

Tekenen via zelfgekozen paswoord

  • Kies de optie tekenen via paswoord
  • Om deze optie te activeren teken je eerst een mandaat.
    Het mandaat kan je tekenen via:
    - je eID kaart + eID pincode + kaartlezer of
    - een 'one-time password' dat je ontvangt via mail of sms en volg de instructies.
    Het tekenen van dit mandaat is enkel de eerste keer nodig om de optie tekenen via paswoord te activeren. Het mandaat is één jaar geldig, net als je zelfgekozen paswoord. 
  • Ga vervolgens naar het tabblad persoonlijke instellingen
  • Kies of je verwittigd wilt worden via sms of via e-mail wanneer er een nieuw contract voor je klaarstaat in je adminbox. 
  • Kies een paswoord waarmee je jouw contracten wilt ondertekenen. 
  • Onderteken het mandaat met dit zelfgekozen paswoord. 
  • Ga dan naar je te ondertekenen contract, lees het na en teken deze met je zelfgekozen paswoord

Overige

Voorkeur wijzigen: mandaat hernieuwen

  • Je kan altijd het mandaat vernieuwen om zo de instellingen van sms/e-mailmelding of je paswoord te wijzigen. Klik hiervoor op hernieuw mandaat. 

Meerdere e-mailadressen/meerdere adminboxen

Heb je al een adminbox die gekoppeld is aan een ander e-mailadres?
Dan kan je deze adminboxen samenvoegen. Klik op Log Aan en je ontvangt hierover een e-mail met instructies. 

Meer informatie?

Kijk op www.interimsign.be voor extra informatie. 

Adminbox

Log hier rechtstreeks in op je adminbox.

Vragen? Contacteer ons.

 

 

 

Blijf op de hoogte